راهی برای درامد

شما میتوانید اهنگ مورد نیاز خود را به من بگویید تاان را برایتان در وبلاگم قرار دهم

راهی برای درامد

شما میتوانید اهنگ مورد نیاز خود را به من بگویید تاان را برایتان در وبلاگم قرار دهم

اموزش زبان انگلیسی نصرت بشتابید رایگان دانلود کنید

اقا بشتابید اموزش زبان نصرت  کاملا رایگان دانلود کنید البته متاسفانه باید بگم من این بسته رو کامل ندارم این بسته شامل 90 قسمت است که هر قسمت حدود 30 دقیقه است .

من برای این مطالب ساعت ها وقت گذاشتم لطفا شما هم برای نظر خودتون چند دقیقه وقت بذارید

برای توضیحات بیشتر و دانلود رایگان اموزش زبان نصرت به ادامه ی مطالب بروید.


من قسمت های 57 تا 90 را دارم و به شما قول می دهم که قسمت ها ی اول اونو بیارم .البته کسانی که کمی از زبان سر در بیاورند احتیاجی به قسمت های اولیه ی ان ندارند.من اول میخواستم این بسته رو رایگان دانلود کنم ولی واقعا مسخره بود بیشترشون کلاه بردار بودند وفقط برای افزایش بازدید این کارارو میکردند. و دانلودی در کار نبود یا فایل های دانلود شده مشکلاتی داشتند. مهمترین دلیلی که منو به این کار واداشت این بود که شاید کسانی استعداد یادگیری زبان را داشته باشند ولی به خاطر مشکل مالی نتونن این جور اموزشا رو خرید کنند مثل بعضی از دانشجو ها که البته اینترنت رایگان رو در اختیار دارن و می تونن دانلود کنن و اینم بگم که حجم هر کدام از اینا حدود 1 یا 2 مگابایته این یعنی این که شما می تونین اونارو تو گوشیتون بذارین و بدون درد سر یه جورایی یه امریکایی بشین (اونقدر تمرین کنین که مثه انگلیسیا کامل صحبت کنین)

اگه سوالی دارید لطفا تو نظرات بگین و

من این بسته ی اموزشی را به قیمت 90000 ریال خریدم . و الان تا قسمت 70 رو گوش کردم و انگلیسی ام باور نکردنی شد .خودمم باورم نمیشه من الان می تونم خیلی راحت انگلیسی حرف بزنم و اگر به یک کشور انگلیسی_امریکایی زبان بروم راحت میتوانم نیاز های خودمو بیان کنم.

اگه فکر میکنین که من در مورد بسته ی اموزش انگلیسی نصرت دارم اغراق میکنم توضیحات تکمیلی رو از زبان موسسه تولید کننده ببینید و اگه به حرفای من اعتماد کردین می تونین به اخر مطالب رفته و اون قسمت ها رو دانلود کنین:




 توضیحات تکمیلی به زبان موسسه تولید کننده:

این متد را یک نابغه زبان شناس انگلیسی اختراع کرده و موسسه نصرت آن را به صورت فارسی در آورده آقای نصرت بخاطر همین از طرف دانشگاه صنعتی شریف به لقب مبتکر نمونه انتخاب شده.
شما بعد از دانلود این آموزش و گوش کردن بر طبق متد مشخص شده که در طول فراگیری آموزش با آن مرحله به مرحله آشنا می شوید، متوجه می شوید که چه تغیری در زبان شما روی می دهد . شما به راحتی فیلمهای آمریکایی به زبان اصلی را خواهید فهمید. شما به راحتی به انگلیسی صحبت می کنید و کاملاً می توانید ارتباط برقرار کنید. احساس می کنید معجزه‌ای روی داده است. چیزی که بعد از سالها حضور در کلاسهای زبان در دست یابی کامل به آن موفق نشده بودید در ظرف کمتر از ۳ ماه به بهترین نحو با کمترین زحمت محقق خواهد شد.
باور کردنش کمی مشکل است اما چند چیز را به خاطر داشته باشید. نصرت معتبرترین موسسه تند خوانی و زبان کشور است. آقای نصرت اعتباری جهانی دارد و او همه این موارد را تضمین می کند. چنین انسانی بعد از سالها کار پر افتخار هیچوقت اعتبارش را به بازی نمی گیرد. این متد تا به حال در ایران و خارج از کشور (بیشتر خارج از کشور) ۶۰ هزار فروش رفته است و هر ۶۰ هزار مورد را شگفت زده کرده است.
نه نیاز به تمرین هست. نه نیاز به دوباره گوش کردن. نه نیاز به نوشتن. در واقع شما سعی نمی کنید چیزی بیاموزید بلکه این نوار با فرمولی که در قرارگیری کلمات و جملات آن با فاصله‌های زمانی خاص در آن مخفی است انگلیسی را به شما می‌آموزد.

                                                                           


قسمت 57

قسمت 58

قسمت 59

قسمت 60

قسمت 61

قسمت 62

قسمت 63

قسمت 64

قسمت 65

قسمت 66

قسمت 67

قسمت 68

قسمت 69

قسمت 70

قسمت 71

قسمت 72

قسمت 73

قسمت 74 

قسمت 75

قسمت 76

قسمت 77

قسمت 78

قسمت 79

قسمت 80

قسمت 81

قسمت 82

قسمت 83

قسمت 84

قسمت 85

قسمت 86

قسمت 87

قسمت 88

قسمت 89

قسمت 90

من می تونستم اینارو تو یه فال زیپ شده قرار بدم و حتی رمزشو اسم وبم قرار بدم ولی از اونجایی که میخوم این فایل اموزشی رو بدون مشکل دانلود کنید هیچ کار اضافه ای انچام ندادم

این نوع فایل ها برای کسانی که از دانلود چی زیادی نمی دانند بسیار مفید است امیدوارم ازش نهایت استفاده رو ببرین و خوشحال میشم نظراتتونو ببینم من ساعت ها وقت گذاشتم تا اینها رو اپلود کنم لطفا شما هم چند دقیقه برای نظر وقت بذارین و منو از نقصام گاه کنید


نظرات 15 + ارسال نظر
حسن جمعه 21 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 11:33 ق.ظ http://ronaghi.mihanblog.com

سلام دوست عزیز من هم تو رو لینک کردم در ..
www.ronaghi.mihanblog.com
www.ronaghi2.mihanblog.com

مهسا دوشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:01 ب.ظ

سلام ممنون ولی چرا از قسمت ۵۷ هستژسقبلی ها کجاست ؟

دوست گرامی با عرض پوزش به دلیل برخی مشکلات و همچنین استقبال نشدن از اموزش نصرت من نتوانستم ان را کامل کنم ولی ادرس سایتی را برایتان قرار داده ام که از ان جا میتوانید ادامه ی اموزش نصرت را دانلود کنید
این ادرس در پست جدید امده است

محمود شنبه 13 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 06:30 ب.ظ

آیا موسسه اجازه این کار را داده یا شما بدون اجازه فایل ها را در اینترنت گذاشتید.
لطفا به ایمیلم پیام دهید تا دچار حق الناس و مشکلات اخروی نشویم.

اولا سلام
شما کافیست یه سرچ تو اینترنت انجام دهید و خواهید دید که وب های بسیاری این کار را کرده اند ولی برای هماهنگی باشما من با ایمیل شما تماس خواهم گرفت

سارا یکشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:21 ب.ظ

سلام نظر خاصی ندارموبعد از استفاده کردن نظر میدم

سلام دوشنبه 24 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 01:18 ق.ظ

من قسمت های اول زبان نصرت رو دارم .
با من تماس بگیرید تا براتون بفرستم
نت من ژرسرعته داداشم

سینا یکشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 01:13 ق.ظ

سلام
خسته نباشین.
اگه فایلهای نوشتاری این قسمتها را دارین به ایمیل من بفرستید.
ممنون

سلام ببخشید من یه مدت به وبم سر نزده بودم آخه کنکور کارشناسی ارشد رو در پیش دارم متاسفانه فایل نوشتاری شونو ندارم

حسین پنج‌شنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 04:23 ب.ظ http://www.tootiami.blogfa.com

سلام
بهتون تبریک می گم بخاطر کار انسان دوستانه تون من یکی از همون دانشجو هاییم که ذکر کردین
کارتون عالی بود دستتون درد نکنه
برم گوش کنم اگه خوشم اومد لینکتون می کنم.

ببخشید من خیلی وقت بود که به وبم سر نزده بودم آخه کنکور کارشناسی ارشدو در پیش دارم ایشالله بعد کنکور وبم پربارتر می کنم

امیر چهارشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:05 ب.ظ

salam ,khaste nabashid, linke khoobi bood,dar morede ahang haee ke gofte boodin vasamon mizarid age behetoon begim,emkanesh hast ye bit(ahange khali)monaseb vasekhondane rap vasam tahie konid? too ahang azatoon esmi borde mishe serfan jahate tashakor, montazerejavabetoon hastam,tanks

آتوسا سه‌شنبه 24 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:22 ق.ظ

ممنون از لطفتون
خیلی خوب و مفید بود
می دونم که زحمت زیادی کشیده اید

ببخشید من خیلی وقت بود که به وبم سر نزده بودم آخه کنکور کارشناسی ارشدو در پیش دارم ایشالله بعد کنکور وبم پربارتر می کنم

سودا دوشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:25 ق.ظ

سلام.از مطالب عالی تون ممنونم.اما سایت مقصد فیلترشده. لطفا چک کنید.

سلام اگه میشه ذکر کنین که دقیقا کدوم لینک فیلتر شده حتما در رفع فیلتر اقدام می کنیم
موفق باشین

ملیسا جوادی دوشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:26 ب.ظ

سلام.شماره های ۵۷ و۶۱ چرا فیلتره؟؟؟؟
قسمتهای اولو واسه دانلود بزارید و قسمتهای فوق رو حتما چک کنید لطفا..مرسی
بازم میام سایتتون برای دانلود امیدوارم لینکا درست شده باشه

سلام دوست عزیز این شماره ها فیلتر نیستند ببخشید خیلی وقته که به وبم سر نزده بودم بعد کنکور ارشد حتما وبمو پربارتر می کنم
موفق باشید

احمد دوشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:28 ب.ظ

سلام لطفا کامل یا لطفا از قسمت یک به بعد بزارین یا ادرس سایتو بدید.مرسی.
درضمن قسمتهای اول دانلود نمیشن انگار فیلتر بازنمیشن چراااااااااا؟

فرهاد یکشنبه 5 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:12 ب.ظ

سلام
خیلی ممنون استفاده کردم ولی کاش قسمت های اولش روهم میگذاشتین
ولی بازم ممنون

عطا دوشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:55 ب.ظ http://yas-ghermez.pershianblog.ir

عالیه واقعا ممنون
قسمتای اولو حتما بذارید
بازم ممنون

گلیییییی از خودتونه ببخشید من خیلی وقت بود که به وبم سر نزده بودم آخه کنکور کارشناسی ارشدو در پیش دارم ایشالله بعد کنکور وبم پربارتر می کنم

سپیده پنج‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:29 ق.ظ

خیلییییییی گلیییییییی

گلیییییی از خودتونه ببخشید من خیلی وقت بود که به وبم سر نزده بودم آخه کنکور کارشناسی ارشدو در پیش دارم ایشالله بعد کنکور وبم پربارتر می کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد